Ejendomsservice i København med Ren Agenterne

Ejendomsservice i København med Ren Agenterne

Det skal være nemt, at få det hele til at løbe rundt i hverdagen. I dag, på bloggen, skal vi tale om, hvordan det kan være super nemt, at vedligeholde jeres bolig med Ren Agenternes Ejendomsservice i København. Læs med i dag og bliv meget klogere på deres fantastiske service.

Ejendomsservice i København – meget mere end blot rengøring

Kender du til Rengørings Agenternes Ejendomsservice i København? Det bliver også kaldt Ren Agenterne, og de håndterer meget mere end blot rengøring. Ren Agenterne tilbyder nemlig den fantastiske ejendomsservice i København og på Amager, som jeg vil tale om her på bloggen i dag. Det er en service for alle typer boligforeninger og erhvervsdrivende – almen- eller andelsboligforening, en grund- eller ejerforening eller endda en virksomhedsejendom. Som kunde hos Ren Agenterne har du brug for at få vedligeholdt jeres bolig i hverdagen, så I ikke selv skal stå for det og bruge jeres kostbare tid i hverdagen på dette. Når I kontakter Ren Agenterne, så sammensætter de, i samarbejde med bestyrelsen eller udlejer, den bedste løsning, som passer specielt til jeres behov, visioner og ønsker for jeres ejendom i København eller på Amager. I skal aldrig mere tænke på, hvornår der bliver hentet storskrald, hvordan I skal få tid til at slå græsset, eller hvad I skal gøre, når sneen falder.

Fast team af viceværter

Med Ren Agenternes ejendomsservice i København får du en hold af viceværter, som altid kommer ud til jeres bolig. Dette er et valg, som Ren Agenterne har taget, fordi det er nemmere for både viceværter, men også beboere. På denne måde kender alle hinanden, og ved hvem der kommer og slår græsset m.m., og omvendt, så ved viceværterne altid, hvad de skal gå igang med så snart de møder ved din ejendom. Det er trygt for alle parter. Viceværterne har stor erfaring, når det kommer til både udendørs og indendørs ejendomsservice og viceværtsservice, så lad os gennemgå hvilke opgaver de kan stå for hos jer. Viceværterne kan være døgnvagt, de kan lave vedligeholdelse og småreparationer, varmemesterfunktioner, hvis der kommer håndværkere, kan de stå for tilsynet, de sørger for bortskaffelse af storskrald, udskiftning af lyskilder samt navneskilte, håndtering og tilsyn med vaskerier, udfyldning af VKO/ELO rapport, udslamning af varmtvandsanlæg, gade- og gårdfejning samt opsamling af affald, tømning og udskiftning af affaldsbeholdere, snerydning, saltning m.m. Så I skal nærmest ikke røre en finger mere, når I hyre Ren Agenterne. I kan tilmed også få service som trappevask, graffitirens osv, hvis dette er noget I vil have.

Du kan også læse mere på bloggen her.

Indlæg oprettet 30

Relaterede indlæg

Gå i gang med at taste din søgning herover og tryk enter for at søge. Tryk ESC for at annullere.